wtorek, 20 października 2015

Witam was serdecznie :*

Cześć!
Biblioteczka słów to miejsce, w którym piszę recenzje. Chcę abyście czytając wiedzieli trochę o mnie samej.
      
       Aneta Rapacz - Wielbicielka różnorodnych książek. Oprócz czytania mam wiele innych pasji, jedną szczególną jest fotografia. Uwielbiam słuchać muzyki. Uczęszczam do szkoły średniej i to właśnie tam uświadomiłam sobie, że chcę mieć swoje własne miejsce w sieci - postanowiłam pisać bloga. Romanse - książki, w których odnajduję się najlepiej. Od dziecka pochłaniam wiele powieści. W przyszłości chcę założyć rodzinę oraz marzę bym mogła pracować w zawodzie, w którym mogę rozwijać swoje umiejętności. Pragnę fotografować dzieci oraz krajobrazy. Na co dzień jestem wesołą dziewczyną, która z optymizmem patrzy na świat i chce się dzielić tym z innymi. Moją siłą napędową jest rodzina i przyjaciele to oni mnie wspierają.

      Weronika Rapacz - książki to jej świat. Nie potrafi bez nich przetrwać. Chodzę  do gimnazjum. To właśnie dzięki mojej siostrze zrozumiałam, że muszę dzielić się swoimi wrażeniami z innymi. Można rzec, że ''połykam książki w całości''. Mam wiele innych pasji, ale to jednak ta jest tą największą, najważniejszą...

2 komentarze: